Thursday, April 5, 2012

Moja Tote Bag / Sling Bag (LB2229)

Moja Tote Bag / Sling Bag in Army Green
Moja Tote Bag / Sling Bag (with long strap)
Moja Tote Bag / Sling Bag (small ring for bag charms)
Moja Tote Bag / Sling Bag (side view)
Moja Tote Bag / Sling Bag (inner compartments)
Moja Tote Bag / Sling Bag in Dark Grey
Moja Tote Bag / Sling Bag in Dusty Pink
Moja Tote Bag / Sling Bag in Bluish Grey
Moja Tote Bag / Sling Bag on model

4 colours available. From Top to Bottom: 
Army Green
Dark Grey (All Sold)
Dusty Pink (All Sold)
Bluish Grey (All Sold)



Size:
Height: 26cm
Length: 39cm
Width: 10cm
Strap Height: 29-59cm
Handle Height: 13.5cm
--Zipper opening.--
--Inner: 2 big compartments separated by big zipper pocket.--
--1 inner zipper small pocket.--
--Comes with Detachable & Adjustable long strap.--
-- Able to fit A4 size paper.--


LoveBag Price: RM48.00 / S$22.00

No comments:

Post a Comment